Bruger- og handelsbetingelser for Indoor Golf Partner

Indoor Golf partner stiller en tilpasset abonnementstjeneste til rådighed, som giver vores medlemmer mulighed for at reservere to timers golf på en af vores frem Trackman simulatorer pr. dag. Såfremt der ikke er andre reservationer, kan medlemmer frit benytte simulatorerne samt vores putting- og indspilningsgreen.

Der kan i sjældne tilfælde forekomme tidspunkter i løbet af en dag, hvor centeret vil være booket til virksomhedsarrangementer.

 

Medlemskab:

 

Dit Indoor Golf Partner medlemskab løber fra måned til måned, indtil det opsiges. For at kunne bruge dit medlemskab skal du have internetadgang og angive en eller flere betalingsmåder. “Betalingsmåde” betyder en aktuel, gyldig og anerkendt betalingsmåde, som til enhver tid kan opdateres, og som kan omfatte betaling via din konto hos en tredjepart. Medmindre du afmelder medlemskabet inden den månedlige faktureringsdato, giver du os tilladelse til at trække betaling for den følgende måneds medlemskab via den oplyste betalingsmåde (se “Afmelding” nedenfor).

Hvert medlem får ved medlemsoprettelse et ”Bag Tag”, som skal hænge synligt fremme på medlemmets golftaske. Der kan forekomme rutinemæssige kontroller, hvor medlemmer skal fremvise deres ”Bag Tag”.

Ved oprettelse af medlemskab frafalder køberens 14 dages returret.

Medlemskabet er strengt personligt, og må på ingen måde deles med andre end dig selv. Hvis et medlem deler et medlemskab med en fremmed, kan Indoor Golf Partner til enhver tid annullere brugerens medlemskab og bortvise medlemmet fra centeret.

 

Fakturering og afmelding:

Faktureringsperiode: Vi fakturerer dig for medlemsgebyret for dit Indoor Golf Partner medlemskab og andre gebyrer, der er påløbet i forbindelse med din brug af tjenesten, f.eks. depositum og eventuelle transaktions- og ”no show” gebyrer, hver måned via din betalingsmåde på den kalenderdag, der svarer til startdatoen for betalingsmedlemskabet. I visse tilfælde kan faktureringsdatoen ændre sig, f.eks. hvis en betaling ikke er blevet gennemført, eller hvis betalingsmedlemskabet begyndte på en dato, som ikke findes i en given måned. Du kan til enhver tid ændre dine betalingsoplysninger på siden ”Din konto”

Betalingsmåder: Medlemmer skal angive en eller flere betalingsmåder. Du kan opdatere din betalingsmåde ved at gå ind på siden ” Din Konto”. Efter en opdatering giver du os tilladelse til at fortsætte med at trække betaling via den/de pågældende betalingsmåde(r). Du hæfter for eventuelle ikke-hævede beløb. Hvis en betaling ikke kan gennemføres på grund af kortudløb, utilstrækkelige midler eller andet, og du ikke sletter din konto, kan vi suspendere din adgang til tjenesten, indtil vi har opkrævet betalingen via en gyldig betalingsmåde. Din konto vil blive slettet efter 5 dage, såfremt vi ikke har kunne trække din betaling. Eventuelle fremadrettede reservationer vil også blive slettet. Ved nogle betalingsmåder kan udstederen afkræve dig visse gebyrer, f.eks. for udenlandske transaktioner eller andre gebyrer i forbindelse med behandlingen af betalingsmåden.

Afmelding. Du kan afmelde dit Indoor Golf Partner medlemskab når som helst. Du vil fortsat have adgang til centerets faciliteter frem til udgangen af den månedlige faktureringsperiode.
For at afmelde medlemskabet skal du gå til siden “Din Konto” og følge afmeldingsinstruktionerne. Hvis du afmelder medlemskabet, lukkes din konto automatisk ved udgangen af den indeværende faktureringsperiode.

Pris- og abonnementsændringer. Vi kan fra tid til anden ændre vores abonnementer og prisen på dem. Dog vil prisændringer eller abonnementsændringer tidligst gælde for dig 30 dage efter, du har fået besked.